Київ, вул.Берковецька, 6Д
Передзвоніть мені

Доставка і оплата

Доставка

delivery

Ми пропонуємо доставку по всій території України.

Способи доставки:

Власною кур'єрською службою

Доставка проводиться за поріг будинку (квартири, офісу) при наявності вантажного або пасажирського ліфта по містах, де присутній наш представник. При необхідності ручного підйому техніки вартість обговорюється окремо в залежності від поверху, ваги приладу, габаритів та інших параметрів. Доставка товарів на сумму більше 30 000 грн. - БЕЗКОШТОВНА.

Кур'єрська доставка від Нової пошти

Доставка відбувається в більшість населених пунктів України за адресою покупця. Підйом на поверх можливий за окремою домовленністью з кур'єром Нової пошти. Вартість доставки визначається тарифами перевізника та оплачується окремо.

Доставка на відділення Нової пошти

Товар можна отримати в будь-якому вантажному відділенні Нової пошти.  За умови передоплати товару (оплата карткою на сайті, безготівковий розрахунок, грошовий переказ Приват24) або якщо вартість товару перевищує 30 000 грн. - доставка до відділення відбувається БЕЗКОШТОВНО, в інших випадках визначається тарифами перевізника та оплачується окремо.


Оплата

payment

Способи оплати:

Готівкою кур'єру

Оплата відбувається після отримання товару та його огляду на предмет механічних пошкоджень, перевірки комплектації і працездатності.

Онлайн-оплата на сайті

Оплата відбувається карткою VISA або Mastercard після оформлення замовлення за допомогою системи онлайн-платежів Liqpay.

Безготівковий розрахунок

Передоплата на розрахунковий рахунок, доставка здійснюється після отримання 100% оплати.

Післяплата

Послугу надає кур'єрська служба «Нова пошта». Доставка замовлення здійснюється по тарифах перевізника, додатково оплачується 2% комісії від вартості приладу за зворотню доставку грошових коштів.

Грошовий переказ на карту

Оплата замовлення здійснюється завчасно шляхом перерахування необхідної суми на банківську карту.

Гарантія

payment

Офіційна гарантія від виробника:

Вся придбана в інтернет-магазині техніка супроводжується ОФІЦІЙНОЮ гарантією від виробника. Це означає, що гарантія на товар зберігається незалежно від того, в якому статусі перебуває продавець в той чи інший час. Крім того, навіть по закінченню гарантійного терміну, виробник несе відповідальність за свій товар, а саме забезпечує можливість використання товару за призначенням. Повний термін відповідальності виробника складає 10 років.

Куди звертатися по гарантії?

У разі виникнення несправності прибору слід звернутися до одного з офіційних сервісних центрів, які присутні у кожному великому місті. Повну та актуальну інaформацію стосовно телефонів, адрес та місць розташування сервісних центрів можна знайти на спеціальній сторінці - Сервісні центри.

Умови гарантії

LIEBHERR гарантує безперебійну роботу даного виробу протягом 36 (тридцяти шести) місяців з дня його продажу (за винятком морозильних скринь та професійної техніки, на які офіційна гарантія становить 12 місяців).

Вказаний термін гарантії поширюється тільки на вироби, що використовуються в домашніх умовах та в особистих чи сімейних цілях. У випадку, якщо виріб використовується з метою промислової експлуатації або підприємницької діяльності, гарантійний термін складає 3 місяці.

Гарантійний термін на комплектуючі частини, що можуть бути зняті з основного виробу без застосування будь-яких інструментів (наприклад, шухляда, полиці, тощо), складає 6 (шість) місяців з дня продажу основного виробу торговою організацією.

Гарантійний термін на нові комплектуючі частини, встановлені в основний виріб під час ремонту (або придбані окремо від основного виробу), складає 6 (шість) місяців з моменту закінчення ремонту (продажу цих комплектуючих частин магазином).

Претензії щодо якості виробу та його комплектуючих частин розглядаються тільки після перевірки якості виробу уповноваженим сервісним центром і видачі ним відповідного висновку.

Гарантія не поширюється:

  • на вироби, несправності яких виникли внаслідок перевантажень, перевезень, неправильної установки, а також порушення правил експлуатації;
  • на зовнішні та внутрішні забруднення, подряпини, тріщини, ум'ятини, потертості та інші механічні зовнішні ушкодження, що виникли в процесі експлуатації;
  • на вироби, що зазнали конструктивних змін, а також на недоліки, що виникли внаслідок втручання або ремонту особами чи організаціями, які не мають посвідчення вповноваженого сервісного центру;
  • на несправності, які виникли з незалежних від виробника причин, таких як перепади напруги, природні явища та стихійні лиха, пожежі, влучення досередини сторонніх предметів чи рідини, а також на пошкодження, отримані внаслідок втручання тварин (у тому числі комах).
  • на вироби, з яких вилучена маркірувальна табличка або нерозбірливі чи змінені продуктовий чи серійний номери;
  • на двірні ручки та пластмасові рамки скляних полиць. Електрична лампа внутрішнього освітлення є витратним матеріалом та у випадку зіпсування не підлягає безкоштовній заміні;
  • на такі види робіт, як регулювання, чищення та інші заходи технічного обслуговування виробу, передбачені інструкцією з його експлуатації.

Для здійснення встановлення (підключення) виробу ми рекомендуємо звертатися до вповноважених сервісних центрів. У випадку, якщо встановлення (підключення) здійснюється самостійно або за допомогою будь-яких інших спеціалістів, виробник (продавець) не несе відповідальності за недоліки чи несправності виробу, що виникли внаслідок його неправильної установки.

Зразок гарантійного талону від виробника:

Зворотній зв'язок
26 + ? = 35