Режим роботи:
ПН - ПТ: з 9:00 до 18:00
Передзвоніть мені

Доставка и оплата

Доставка

delivery

Ми пропонуємо БЕЗКОШТОВНУ доставку по всій території України.

Способи доставки:

Власною кур'єрською службою

Доставка проводиться за поріг будинку (квартири, офісу) при наявності вантажного або пасажирського ліфта. При необхідності ручного підйому техніки вартість обговорюється окремо в залежності від поверху, ваги приладу, габаритів та інших параметрів.

Будь-якою зручною для Вас службою доставки

Доставка проводиться в будь-яке відділення кур'єрської служби. При необхідності – адресна доставка за погодженням з менеджером магазину.


Оплата

payment

Способи оплати:

Готівкою кур'єру

Оплата відбувається після отримання товару та його огляду на предмет механічних пошкоджень, перевірки комплектації і працездатності.

Безготівковий розрахунок

Доставка здійснюється після отримання 100% оплати.

Післяплата

Послугу надає кур'єрська служба «Нова пошта». Доставка замовлення здійснюється безкоштовно, клієнт оплачує тільки 2% комісії від вартості приладу за зворотню доставку грошових коштів.

Грошовий переказ на карту

Оплата замовлення здійснюється завчасно або після отримання та огляду товару клієнтом, шляхом перерахування необхідної суми на банківську карту.

Гарантія

payment

Офіційна гарантія від виробника:

Вся придбана в інтернет-магазині техніка супроводжується ОФІЦІЙНОЮ гарантією від виробника. Це означає, що гарантія на товар зберігається незалежно від того, в якому статусі перебуває продавець в той чи інший час. Крім того, навіть по закінченню гарантійного терміну, виробник несе відповідальність за свій товар, а саме забезпечує можливість використання товару за призначенням. Повний термін відповідальності виробника складає 10 років.

Куди звертатися по гарантії?

У разі виникнення несправності прибору слід звернутися до одного з офіційних сервісних центрів, які присутні у кожному великому місті. Повну та актуальну інaформацію стосовно телефонів, адрес та місць розташування сервісних центрів можна знайти на спеціальній сторінці - Сервісні центри.

Умови гарантії

LIEBHERR гарантує безперебійну роботу даного виробу протягом 36 (тридцяти шести) місяців з дня його продажу (за винятком морозильних скринь та професійної техніки, на які офіційна гарантія становить 12 місяців).

Вказаний термін гарантії поширюється тільки на вироби, що використовуються в домашніх умовах та в особистих чи сімейних цілях. У випадку, якщо виріб використовується з метою промислової експлуатації або підприємницької діяльності, гарантійний термін складає 3 місяці.

Гарантійний термін на комплектуючі частини, що можуть бути зняті з основного виробу без застосування будь-яких інструментів (наприклад, шухляда, полиці, тощо), складає 6 (шість) місяців з дня продажу основного виробу торговою організацією.

Гарантійний термін на нові комплектуючі частини, встановлені в основний виріб під час ремонту (або придбані окремо від основного виробу), складає 6 (шість) місяців з моменту закінчення ремонту (продажу цих комплектуючих частин магазином).

Претензії щодо якості виробу та його комплектуючих частин розглядаються тільки після перевірки якості виробу уповноваженим сервісним центром і видачі ним відповідного висновку.

Гарантія не поширюється:

  • на вироби, несправності яких виникли внаслідок перевантажень, перевезень, неправильної установки, а також порушення правил експлуатації;
  • на зовнішні та внутрішні забруднення, подряпини, тріщини, ум'ятини, потертості та інші механічні зовнішні ушкодження, що виникли в процесі експлуатації;
  • на вироби, що зазнали конструктивних змін, а також на недоліки, що виникли внаслідок втручання або ремонту особами чи організаціями, які не мають посвідчення вповноваженого сервісного центру;
  • на несправності, які виникли з незалежних від виробника причин, таких як перепади напруги, природні явища та стихійні лиха, пожежі, влучення досередини сторонніх предметів чи рідини, а також на пошкодження, отримані внаслідок втручання тварин (у тому числі комах).
  • на вироби, з яких вилучена маркірувальна табличка або нерозбірливі чи змінені продуктовий чи серійний номери;
  • на двірні ручки та пластмасові рамки скляних полиць. Електрична лампа внутрішнього освітлення є витратним матеріалом та у випадку зіпсування не підлягає безкоштовній заміні;
  • на такі види робіт, як регулювання, чищення та інші заходи технічного обслуговування виробу, передбачені інструкцією з його експлуатації.

Для здійснення встановлення (підключення) виробу ми рекомендуємо звертатися до вповноважених сервісних центрів. У випадку, якщо встановлення (підключення) здійснюється самостійно або за допомогою будь-яких інших спеціалістів, виробник (продавець) не несе відповідальності за недоліки чи несправності виробу, що виникли внаслідок його неправильної установки.

Зразок гарантійного талону від виробника:

Зворотній зв'язок
30 + ? = 38