Київ, вул. Берковецька, 6Д

Умови роботи

Доставка

delivery

Ми пропонуємо доставку по всій території України.

Способи доставки:

Власною кур'єрською службою

Доставка проводиться за поріг будинку (квартири, офісу) при наявності вантажного або пасажирського ліфта по містах Київ, Вінниця, Дніпро, Львів та Одеса. При необхідності ручного підйому техніки вартість обговорюється окремо в залежності від поверху, ваги приладу, габаритів та інших параметрів. Доставка товарів на сумму більше 30 000 грн. - БЕЗКОШТОВНА.

Кур'єрська доставка від Нової пошти

Доставка відбувається в більшість населених пунктів України за адресою покупця. Підйом на поверх можливий за окремою домовленністью з кур'єром Нової пошти. Вартість доставки визначається тарифами перевізника та оплачується окремо.

Доставка на відділення Нової пошти

Товар можна отримати в будь-якому вантажному відділенні Нової пошти.  За умови передоплати товару (оплата карткою на сайті, безготівковий розрахунок, грошовий переказ Приват24) або якщо вартість товару перевищує 30 000 грн. - доставка до відділення відбувається БЕЗКОШТОВНО, в інших випадках визначається тарифами перевізника та оплачується окремо.


Оплата

payment

Способи оплати:

Готівкою кур'єру

Оплата відбувається після отримання товару та його огляду на предмет механічних пошкоджень, перевірки комплектації і працездатності.

Онлайн-оплата на сайті

Оплата відбувається карткою VISA або Mastercard після оформлення замовлення за допомогою системи онлайн-платежів Liqpay.

Безготівковий розрахунок

Передоплата на розрахунковий рахунок, доставка здійснюється після отримання 100% оплати.

Післяплата

Послугу надає кур'єрська служба «Нова пошта». Доставка замовлення здійснюється по тарифах перевізника, додатково оплачується 2% комісії від вартості приладу за зворотню доставку грошових коштів.

Грошовий переказ на карту

Оплата замовлення здійснюється завчасно шляхом перерахування необхідної суми на банківську карту.

Умови обміну та повернення товарів

У повній відповідності до «Закону про захист прав споживачів», покупці мають право обміняти товар на аналогічний або повернути товар з відповідним поверненням сплачених за нього грошей.

Обмін і повернення товарів належної якості (справних), які не підійшли покупцеві по якійсь причині, здійснюється при дотриманні наступних умов:

  • з моменту покупки товару пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки
  • товар не використовувався (відсутні сліди використання)
  • товар повністю справний і може використовуватися за своїм прямим призначенням, в повній мірі і в установленому обсязі
  • збережений товарний вигляд, оригінальна упаковка, пломби, ярлики
  • збережені всі комплектуючі та аксесуари з їх індивідуальної упаковкою, документація та інші елементи, що входять до комплектацію товару
  • збережений розрахунковий документ і гарантійний талон, виданий споживачеві разом з проданим товаром

Повернення купленого товару і отримання назад грошей в розмірі вартості повернутого товару можливий в разі, якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу. При цьому розрахунки проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються протягом 14 днів з моменту повернення товару.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, що в разі, якщо товар не працює, обмін або повернення здійснюються тільки за наявності висновку авторизованого сервісного центру, що підтверджує несправність товару і відсутність порушень умов його експлуатації.

Гарантія

payment

Офіційна гарантія від виробника:

Вся придбана в інтернет-магазині техніка супроводжується ОФІЦІЙНОЮ гарантією від виробника. Це означає, що гарантія на товар зберігається незалежно від того, в якому статусі перебуває продавець в той чи інший час. Крім того, навіть по закінченню гарантійного терміну, виробник несе відповідальність за свій товар, а саме забезпечує можливість використання товару за призначенням. Повний термін відповідальності виробника складає 10 років.

Куди звертатися по гарантії?

У разі виникнення несправності прибору слід звернутися до одного з офіційних сервісних центрів, які присутні у кожному великому місті. Повну та актуальну інaформацію стосовно телефонів, адрес та місць розташування сервісних центрів можна знайти на спеціальній сторінці - Сервісні центри.

Умови гарантії

LIEBHERR гарантує безперебійну роботу даного виробу протягом 36 (тридцяти шести) місяців з дня його продажу (за винятком морозильних скринь та професійної техніки, на які офіційна гарантія становить 12 місяців).

Вказаний термін гарантії поширюється тільки на вироби, що використовуються в домашніх умовах та в особистих чи сімейних цілях. У випадку, якщо виріб використовується з метою промислової експлуатації або підприємницької діяльності, гарантійний термін складає 3 місяці.

Гарантійний термін на комплектуючі частини, що можуть бути зняті з основного виробу без застосування будь-яких інструментів (наприклад, шухляда, полиці, тощо), складає 6 (шість) місяців з дня продажу основного виробу торговою організацією.

Гарантійний термін на нові комплектуючі частини, встановлені в основний виріб під час ремонту (або придбані окремо від основного виробу), складає 6 (шість) місяців з моменту закінчення ремонту (продажу цих комплектуючих частин магазином).

Претензії щодо якості виробу та його комплектуючих частин розглядаються тільки після перевірки якості виробу уповноваженим сервісним центром і видачі ним відповідного висновку.

Гарантія не поширюється:

  • на вироби, несправності яких виникли внаслідок перевантажень, перевезень, неправильної установки, а також порушення правил експлуатації;
  • на зовнішні та внутрішні забруднення, подряпини, тріщини, ум'ятини, потертості та інші механічні зовнішні ушкодження, що виникли в процесі експлуатації;
  • на вироби, що зазнали конструктивних змін, а також на недоліки, що виникли внаслідок втручання або ремонту особами чи організаціями, які не мають посвідчення вповноваженого сервісного центру;
  • на несправності, які виникли з незалежних від виробника причин, таких як перепади напруги, природні явища та стихійні лиха, пожежі, влучення досередини сторонніх предметів чи рідини, а також на пошкодження, отримані внаслідок втручання тварин (у тому числі комах).
  • на вироби, з яких вилучена маркірувальна табличка або нерозбірливі чи змінені продуктовий чи серійний номери;
  • на двірні ручки та пластмасові рамки скляних полиць. Електрична лампа внутрішнього освітлення є витратним матеріалом та у випадку зіпсування не підлягає безкоштовній заміні;
  • на такі види робіт, як регулювання, чищення та інші заходи технічного обслуговування виробу, передбачені інструкцією з його експлуатації.

Для здійснення встановлення (підключення) виробу ми рекомендуємо звертатися до вповноважених сервісних центрів. У випадку, якщо встановлення (підключення) здійснюється самостійно або за допомогою будь-яких інших спеціалістів, виробник (продавець) не несе відповідальності за недоліки чи несправності виробу, що виникли внаслідок його неправильної установки.

Зразок гарантійного талону від виробника:

Зворотній зв'язок
24 + ? = 30